2 min čitanja

Napravite newsletter koji će se zaista čitati

Featured Image

To više nije tajna: Marketing Newsletter je neverovatno moćan. Svojim potencijalnim klijentima možete pristupiti direktnije i ličnije nego na bilo kom drugom kanalu, možete ih segmentirati i skalirati i povećati prodaju u kratkom roku. Uslov za uspešne kampanje prirodno je da se vaša e-pošta čita. Dajemo vam vredne savete kako da kreirate ubedljive newsletter.

Zašto vam je toliko važno da stvarate dobre newsletter

newsletter vam omogućava ne samo da ostanete u kontaktu sa klijentima i potencijalnim klijentima , već da čak i produbite svoj odnos sa njima. Za razliku od društvenih medija, možete doći do svih svojih pretplatnika - bez obzira na algoritam odgovarajuće platforme.

Osim toga, ne šaljete E-poštu nasumično svima na svojoj listi, već možete tačno segmentirati koje bi informacije mogle biti relevantne za određenu osobu.

Pošto su se primaoci aktivno registrovali za vaš newsletter, može se pretpostaviti da su zainteresovani za vaš sadržaj. To znatno olakšava prodaju vaših ponuda njima - posebno u poređenju sa „hladnom“ ciljnom grupom koju vaša kompanija još ne poznaje. Sve ovo rezultira kratkoročnim povratom ulaganja.

U isto vreme, relativno je lako i jeftino kreirati newsletter.

Napravite sopstveni newsletter: Ovi saveti će čitati vaše e-poruke

Bez obzira koji softver za newsletter odabrali: Po pravilu je tehnička implementacija newsletter prilično jednostavna. Jednostavno odaberete predložak, prilagodite ga svojim željama, umetnete tekst i pošaljete E-poruku.

Izazov je stvoriti dobre newsletter koji se zapravo otvaraju i čitaju. Sledeći saveti će učiniti vaš newsletter uspešnim:

  1. Budite jasni u vezi sa ciljnom grupom. Koga tačno ciljate svojim E-porukama? U kojoj fazi putovanja korisnika su ti ljudi? Šta vas trenutno brine? Šta vam treba?

  2. Šaljite samo relevantne newsletter. Podelite svoje čitaoce prema interesovanjima ili stadijumu putovanja klijenata i šaljite im samo informacije koje su im zaista korisne.

  3. Redovno šaljite newsletter. Svaki E-mail produbljujete odnos sa čitaocima. Ako vaš sadržaj nudi dodatnu vrednost i pomaže, vaši pretplatnici će se radovati sledećoj vašoj poruci. Najbolje je da koristite predložak newsletter koji možete da koristite iznova i iznova.

  4. Za tekstove newsletter koristite formulu AIDA. AIDA označava pažnju, interesovanje, želju i akciju. Zato prvo privucite pažnju pretplatnika oštrim, smislenim predmetom. U prvom paragrafu generišete interesovanje, a zatim svoju ponudu činite atraktivnom isticanjem prednosti i dobiti za klijenta, pa tek onda pozivate na akciju pozivom na akciju.

  5. Koristite pripovedanje. Ljudi vole priče. Stoga, ako svoje podatke i ponude uvrstite u malu priču, pretplatnici će mnogo češće čitati i odgovarati na vaše E-poruke.

  6. Neka newsletter bude kratak. Pretpostavite da su vaši čitaoci veoma zaposleni i da imaju malo vremena. Opšte pravilo važi i za pripovedanje priča: koliko god je potrebno, što je moguće kraće.

  7. Koristite pouzdano ime pošiljaoca. Izbegavajte pošiljaoce "Noreply". Vaše ime ili ime vaše kompanije obično najbolje funkcioniše. Moguća je i kombinacija ova dva.

  8. Šaljite e -poštu u pravo vreme. Koja je ovo, zavisi od vaše ciljne grupe. Ako ste aktivni u oblasti B2B, vaši pretplatnici će najverovatnije otvoriti E-poštu tokom uobičajenog radnog vremena. Međutim, ako vašu čitalačku publiku čine roditelji sa malom decom, kasno veče (nakon što su deca u krevetu) moglo bi biti prikladnije. Najbolje je da isprobate različita vremena isporuke da biste bez ikakve sumnje odredili ono što vam najviše odgovara

Zaključak: Ako se vaš newsletter čita, to je čudo u marketingu

Teško da postoji neki drugi način da dođete do klijenata tako direktno, lično i pojedinačno, kao putem newsletter.

Uz odgovarajući softver možete lako, brzo i jeftino kreirati svoj newsletter - i više ne morate brinuti o HTML oznakama i njihovim posebnim funkcijama u E-porukama u poređenju sa web pregledačima.

Ako pakujete kvalitetan i relevantan sadržaj prema AIDA formuli ili u priči i pošaljete ga pravoj ciljnoj grupi, ništa ne stoji na putu fantastičnim stopama klikova.

 

 

5 min čitanja

Šta je Google analitika i zašto je važna?

Google Analytics je besplatni servis kompanije Google koji pruža uvid u analitiku nekog sajta, odnosno koji prikuplja...

5 min čitanja

Kako radi pretraživač?

SEO funkcioniše tako što optimizuje sadržaj web lokacije, sprovodi istraživanje ključnih reči i zarađuje inbound veze...

4 min čitanja

Legenda o Novogodišnjoj čaroliji

Svake godine pred praznike se potežu slična pitanja, kako je nastala priča o Deda Mrazu, ko ga je "smislio" i koja je...