Inbound Marketing

Koristite marketinšku automatizaciju kao pojačivač za stvaranje potencijalnih klijenata

 

Šta je Inbound Marketing?

Možda ste već čuli izraz „dolazni“, ali šta on tačno znači? Inbound metodologija je korporativna strategija koja se fokusira na korisnost i klijenta. Fokus ovog pristupa je cilj izgradnje osnove poverenja sa kupcima i stalne ponude dodatne vrednosti. Umesto nametanja kupcima, radi se o podsticanju njihovog interesovanja, interakciji sa njima i njihovom uzbuđenju.

Nadahnite potencijalne kupce vaše kompanije bez dosadnog oglašavanja - to je ono što čini Inbound marketing dobrim!

Platinum HubSpot Agencija

Neobavezujuće i besplatne početne konsultacije.

Iskoristite našu stručnost i dogovorite prvi sastanak sa nama. U razgovoru analiziramo vaše zahteve i dajemo korisne savete o optimizaciji - besplatno!

Zakažite konsultacije

nedeljko-wolter-portrait-1
Vaša kontakt osoba

 Nedeljko Wolter
+381 63 1865 414
hubspot@w-em.com

 

Inbound-metodologija kao ciklus

Stara metafora levka, linearnog procesa u kojem kupci prelaze sa marketinga na prodaju i na korisničku službu, pri čemu svaki radi odvojeno jedan od drugog, više nije ažurirana. Putovanje kupca je ciklus. Sve faze kroz koje prolazi kupac međusobno su povezane i međusobno se pojačavaju kako bi se postigao najveći mogući efekat.

HubSpot-Inbound-Methodik-mit-Lifecycle
 

Koja je dolazna metodologija?

Inbound marketing predstavlja približavanje relevantnih i korisnih sadržaja potencijalnim kupcima na vaše poslovanje i dodavanje im vrednosti u celom korisničkom iskustvu - putem vaše web stranice, bloga i društvenih medija.

U međuvremenu potencijalni kupci imaju priliku da stupe u interakciju sa vama putem e-pošte, ćaskanja i drugih kanala. Svoju stručnost možete dokazati pružanjem dodatnih informacija i izvora i ponudom odlične usluge.

Za razliku od tradicionalnog odlaznog marketinga, ne morate se nametati svojoj ciljnoj grupi i boriti se za njenu pažnju ili platiti za nju. Umesto toga, fokusirajte se na stvaranje sadržaja koji je direktno prilagođen interesima i potrebama vaše ciljne publike.

Kako privući kvalifikovane klijente i uspostaviti se kao pouzdan izvor informacija.

Inbound-metodologija se može primeniti u tri faze:

  1. Privlačenje: Privucite kvalifikovane klijente sa relevantnim i korisnim sadržajem i razgovorima i uspostavite se kao savetnik od poverenja.
  2. Interakciju: Pružanje potencijalnim kupcima tačnih informacija i rešenja koja su im potrebna na osnovu njihovih ciljeva, povećavajući njihovu spremnost za kupovinu.
  3. Nadahnuće: Pomozite klijentima da optimalno i uspešno koriste vaš proizvod.
"U Wolter E-Marketing-u radite sa stručnjacima koji zaista znaju šta rade. Visok nivo profesionalne kompetencije, inicijativa i velika podrška - tri su stvari koje su mi se učinile posebno pozitivnim. Veliko hvala WEM timu."

Sarina Wörmann
Heros AG

 

Šta je HubSpot

HubSpot je sve u jednom platforma za marketing, prodaju i korisničku podršku. Podržava vas u uspostavljanju ulazne metodologije u vašoj kompaniji i postizanju održivog i efikasnog rasta. Svi podaci se evidentiraju u bazi podataka, tako da marketinški, prodajni, uslužni i IT timovi uvijek imaju potpune i ažurne informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.

Svi podaci se beleže u bazu podataka, tako da timovi za marketing, prodaju i usluge uvek imaju potpune i ažurirane informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.

was-ist-hubspot

Tri faze ulazne metodologije

Da li želite efikasno da koristite Inbound marketing? Mi smo Platinum HubSpot partneri!

Wolter E-Marketing je zvanični Hubspot partner i sada okuplja preko 10 godina iskustva u marketingu performansi u moćnom dolaznom rešenju. Inbound marketing besprekorno se povezuje sa našim portfolijom usluga.

Zakažite konsultacije

platinum-badge-color

Sa našeg bloga

LESEZEIT: 11 MIN

Budućnost bez kolačića

Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo...

LESEZEIT: 5 MIN

Oglašavanje: 10 trendova koji nas očekuju u 2021-oj

Oglašavanje na društvenim mrežama se stalno menja. Rastu nove ciljne grupe sa kojima se menja i ponašanje korisnika....