LESEZEIT: 2 MIN
Novi EU regionalni centar od HubSpota
HubSpot nastoji da pronađe globalna rešenja za svoje klijente. HubSpot dobija mnogo povratnih informacija o...
Možda ste već čuli izraz „dolazni“, ali šta on tačno znači? Inbound metodologija je korporativna strategija koja se fokusira na korisnost i klijenta. Fokus ovog pristupa je cilj izgradnje osnove poverenja sa kupcima i stalne ponude dodatne vrednosti. Umesto nametanja kupcima, radi se o podsticanju njihovog interesovanja, interakciji sa njima i njihovom uzbuđenju.
Nadahnite potencijalne kupce vaše kompanije bez dosadnog oglašavanja - to je ono što čini Inbound marketing dobrim!
Nedeljko Wolter
+381 63 1865 414
hubspot@w-em.com
Stara metafora levka, linearnog procesa u kojem kupci prelaze sa marketinga na prodaju i na korisničku službu, pri čemu svaki radi odvojeno jedan od drugog, više nije ažurirana. Putovanje kupca je ciklus. Sve faze kroz koje prolazi kupac međusobno su povezane i međusobno se pojačavaju kako bi se postigao najveći mogući efekat.
Inbound marketing predstavlja približavanje relevantnih i korisnih sadržaja potencijalnim kupcima na vaše poslovanje i dodavanje im vrednosti u celom korisničkom iskustvu - putem vaše web stranice, bloga i društvenih medija.
U međuvremenu potencijalni kupci imaju priliku da stupe u interakciju sa vama putem e-pošte, ćaskanja i drugih kanala. Svoju stručnost možete dokazati pružanjem dodatnih informacija i izvora i ponudom odlične usluge.
Za razliku od tradicionalnog odlaznog marketinga, ne morate se nametati svojoj ciljnoj grupi i boriti se za njenu pažnju ili platiti za nju. Umesto toga, fokusirajte se na stvaranje sadržaja koji je direktno prilagođen interesima i potrebama vaše ciljne publike.
Kako privući kvalifikovane klijente i uspostaviti se kao pouzdan izvor informacija.
"U Wolter E-Marketing-u radite sa stručnjacima koji zaista znaju šta rade. Visok nivo profesionalne kompetencije, inicijativa i velika podrška - tri su stvari koje su mi se učinile posebno pozitivnim. Veliko hvala WEM timu."
Sarina Wörmann
Heros AG
HubSpot je sve u jednom platforma za marketing, prodaju i korisničku podršku. Podržava vas u uspostavljanju ulazne metodologije u vašoj kompaniji i postizanju održivog i efikasnog rasta. Svi podaci se evidentiraju u bazi podataka, tako da marketinški, prodajni, uslužni i IT timovi uvijek imaju potpune i ažurne informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.
Svi podaci se beleže u bazu podataka, tako da timovi za marketing, prodaju i usluge uvek imaju potpune i ažurirane informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.
Količina nije isto što i kvalitet, a to važi i za posetioce web stranice. Naravno, želite da vaše marketinške mere privuku posetioce na vašu web stranicu koji će ih najverovatnije pretvoriti u potencijalne kupce i na kraju u (zadovoljne) kupce. Stoga je pitanje kako to postići.
Privlačite prave klijente ako im se obratite sa relevantnim sadržajem u optimalno vreme - to jest, upravo kada ga traže.
HubSpot alatka za strategiju sadržaja pomaže vam da lakše pronađete svoj sadržaj na mreži i da se uspostavite kao autoritet za teme koje su relevantne za vas i vaše klijente. Napravite odredišne stranice, optimizujte stopu konverzije i prilagodite svoj sadržaj liku kupca.
Alati za marketing na društvenim medijima omogućavaju vam da delite postove na blogu i video sadržaj na društvenim mrežama.
Koristite oglase da ciljano skrenete pažnju pravih korisnika na vaš brend. Istovremeno, naši alati za analitiku i izveštavanje pomažu vam da utvrdite koje radnje proizvode željene rezultate i gde ima prostora za poboljšanja.
Funkcija „Razgovori“ HubSpota pomaže vam da izgradite dugoročne odnose sa potencijalnim klijentima jer možete da komunicirate sa njima na tačno one kanale koje preferiraju - bilo putem e-pošte, chatbot-a, aplikacije za ćaskanje uživo ili aplikacije za razmenu poruka.
Možete da koristite alate kao što su kao pozive na akciju (CTA), obrasce i iskačuće obrasce za prikupljanje relevantnih podataka o posetiocima vaše web lokacije.
Oni se automatski čuvaju u HubSpot CRM-u i omogućavaju vam da svakom posetiocu web lokacije ponudite personalizovano korisničko iskustvo koristeći pametni sadržaj, e-poštu i radne tokove tokom čitavog procesa kupovine.
Osim toga, možete doći do vrlo određene ciljne grupe sa objavama i oglasima na društvenim mrežama i na taj način jačaju lojalnost kupaca. Uz App Hub imate na raspolaganju stotine integracija pomoću kojih možete lako dodati dodatne alate ili funkcije svom nalogu.
Pomoću alata za marketing e-poštom i automatizaciju marketinga, zajedno sa funkcijom razgovora, možete pomoći u isporuci relevantnog sadržaja vašoj ciljnoj grupi u tačno pravo vreme.
I tu su svi timovi - marketing, prodaja i klijenti usluga - deljenje prijemnog sandučeta za razgovor znači da komunikacija može biti besprekorna tokom čitavog procesa kupovine.
Naši alati za kreiranje sadržaja omogućavaju vam da isporučite sadržaj svojim potencijalnim klijentima u formatima koje preferiraju kako bi im mogli lako pristupiti dele u svojim mrežama. Ovo funkcioniše i sa videom, na primer.
12. април 2024 von Nedeljko
HubSpot nastoji da pronađe globalna rešenja za svoje klijente. HubSpot dobija mnogo povratnih informacija o...
14. октобар 2021 von Marija
Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo...