LESEZEIT: 11 MIN
Budućnost bez kolačića
Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo...
Možda ste već čuli izraz „dolazni“, ali šta on tačno znači? Inbound metodologija je korporativna strategija koja se fokusira na korisnost i klijenta. Fokus ovog pristupa je cilj izgradnje osnove poverenja sa kupcima i stalne ponude dodatne vrednosti. Umesto nametanja kupcima, radi se o podsticanju njihovog interesovanja, interakciji sa njima i njihovom uzbuđenju.
Nadahnite potencijalne kupce vaše kompanije bez dosadnog oglašavanja - to je ono što čini Inbound marketing dobrim!
Stara metafora levka, linearnog procesa u kojem kupci prelaze sa marketinga na prodaju i na korisničku službu, pri čemu svaki radi odvojeno jedan od drugog, više nije ažurirana. Putovanje kupca je ciklus. Sve faze kroz koje prolazi kupac međusobno su povezane i međusobno se pojačavaju kako bi se postigao najveći mogući efekat.
Inbound marketing predstavlja približavanje relevantnih i korisnih sadržaja potencijalnim kupcima na vaše poslovanje i dodavanje im vrednosti u celom korisničkom iskustvu - putem vaše web stranice, bloga i društvenih medija.
U međuvremenu potencijalni kupci imaju priliku da stupe u interakciju sa vama putem e-pošte, ćaskanja i drugih kanala. Svoju stručnost možete dokazati pružanjem dodatnih informacija i izvora i ponudom odlične usluge.
Za razliku od tradicionalnog odlaznog marketinga, ne morate se nametati svojoj ciljnoj grupi i boriti se za njenu pažnju ili platiti za nju. Umesto toga, fokusirajte se na stvaranje sadržaja koji je direktno prilagođen interesima i potrebama vaše ciljne publike.
Kako privući kvalifikovane klijente i uspostaviti se kao pouzdan izvor informacija.
"U Wolter E-Marketing-u radite sa stručnjacima koji zaista znaju šta rade. Visok nivo profesionalne kompetencije, inicijativa i velika podrška - tri su stvari koje su mi se učinile posebno pozitivnim. Veliko hvala WEM timu."
Sarina Wörmann
Heros AG
HubSpot je sve u jednom platforma za marketing, prodaju i korisničku podršku. Podržava vas u uspostavljanju ulazne metodologije u vašoj kompaniji i postizanju održivog i efikasnog rasta. Svi podaci se evidentiraju u bazi podataka, tako da marketinški, prodajni, uslužni i IT timovi uvijek imaju potpune i ažurne informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.
Svi podaci se beleže u bazu podataka, tako da timovi za marketing, prodaju i usluge uvek imaju potpune i ažurirane informacije. Ovo osigurava besprekornu primopredaju između različitih timova i bolje korisničko iskustvo.
Količina nije isto što i kvalitet, a to važi i za posetioce web stranice. Naravno, želite da vaše marketinške mere privuku posetioce na vašu web stranicu koji će ih najverovatnije pretvoriti u potencijalne kupce i na kraju u (zadovoljne) kupce. Stoga je pitanje kako to postići.
Privlačite prave klijente ako im se obratite sa relevantnim sadržajem u optimalno vreme - to jest, upravo kada ga traže.
HubSpot alatka za strategiju sadržaja pomaže vam da lakše pronađete svoj sadržaj na mreži i da se uspostavite kao autoritet za teme koje su relevantne za vas i vaše klijente. Napravite odredišne stranice, optimizujte stopu konverzije i prilagodite svoj sadržaj liku kupca.
Alati za marketing na društvenim medijima omogućavaju vam da delite postove na blogu i video sadržaj na društvenim mrežama.
Koristite oglase da ciljano skrenete pažnju pravih korisnika na vaš brend. Istovremeno, naši alati za analitiku i izveštavanje pomažu vam da utvrdite koje radnje proizvode željene rezultate i gde ima prostora za poboljšanja.
Funkcija „Razgovori“ HubSpota pomaže vam da izgradite dugoročne odnose sa potencijalnim klijentima jer možete da komunicirate sa njima na tačno one kanale koje preferiraju - bilo putem e-pošte, chatbot-a, aplikacije za ćaskanje uživo ili aplikacije za razmenu poruka.
Možete da koristite alate kao što su kao pozive na akciju (CTA), obrasce i iskačuće obrasce za prikupljanje relevantnih podataka o posetiocima vaše web lokacije.
Oni se automatski čuvaju u HubSpot CRM-u i omogućavaju vam da svakom posetiocu web lokacije ponudite personalizovano korisničko iskustvo koristeći pametni sadržaj, e-poštu i radne tokove tokom čitavog procesa kupovine.
Osim toga, možete doći do vrlo određene ciljne grupe sa objavama i oglasima na društvenim mrežama i na taj način jačaju lojalnost kupaca. Uz App Hub imate na raspolaganju stotine integracija pomoću kojih možete lako dodati dodatne alate ili funkcije svom nalogu.
Pomoću alata za marketing e-poštom i automatizaciju marketinga, zajedno sa funkcijom razgovora, možete pomoći u isporuci relevantnog sadržaja vašoj ciljnoj grupi u tačno pravo vreme.
I tu su svi timovi - marketing, prodaja i klijenti usluga - deljenje prijemnog sandučeta za razgovor znači da komunikacija može biti besprekorna tokom čitavog procesa kupovine.
Naši alati za kreiranje sadržaja omogućavaju vam da isporučite sadržaj svojim potencijalnim klijentima u formatima koje preferiraju kako bi im mogli lako pristupiti dele u svojim mrežama. Ovo funkcioniše i sa videom, na primer.
14. октобар 2021 von Marija
Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo...
4. октобар 2021 von Serena
Oglašavanje na društvenim mrežama se stalno menja. Rastu nove ciljne grupe sa kojima se menja i ponašanje korisnika....