Budućnost bez kolačića
Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo saopštenje sugeriše da će Chrome...
Autor: Nedeljko - 24.5.2022
Prošle godine, HubSpot je ponovo organizovao Hakaton - i po drugi put pokrenuo izazov za razvoj tema veb sajta HubSpot CMS. Zadatak: Agencije treba da razviju kompletnu temu za HubSpot CMS, a zatim da je objave na HubSpot Marketplace-u.
Tokom izazova, naša WEM tema je kreirana pomoću JavaScript-a. To bi trebalo da učini male veb stranice jeftinim, čistim i pored svega brzo dostupnim.
Posebno smo ponosni na činjenicu da se sve može "razbiti" na male komade koda, što omogućava čist, lako ažuriran kod.
Pored 984 drugih učesnika, prihvatili smo ovaj izazov i ušli u prvih 20.
Sada je vreme da proslavimo naš uspeh - We made it!
Svi pobednici sa HubSpot Hackathona su navedeni ovde: https://hubspot.devpost.com/project-gallery
Sudije su ocenile teme na osnovu njihove vizuelne privlačnosti i koliko su jednostavne za navigaciju i korišćenje iz perspektive posetioca veb stranice.
Lakoća upotrebe: Koliko je jasna navigacija? Da li je lako pronaći važne informacije? Da li su stranice povezane u logičkom formatu?
Profesionalno brendiranje: Da li tema odražava pravu estetiku za ciljnu grupu? Koliko su efikasne slike, grafika i vizuelni elementi? Da li je rasporede lako pratiti?
Fleksibilnost i skalabilnost: Da li postoji konzistentan dizajn stranica i sredstava? Da li su dizajni kreirani sa modularnim rasporedom? Omogućava kreatorima sadržaja da menjaju dizajn bez njihovog kršenja.
Kreativnost: Da li se dizajni i rasporedi izdvajaju od drugih tema? Neka stranice izgledaju jedinstveno.
Kada je reč o tehničkoj optimizaciji, sudije su pogledale "dublje ispod haube": Koliko je dobro organizovan kod i koliko dobro funkcionišu stranice sa dizajnom?
Specifični aspekti koji su procenjeni uključuju:
Prilagodljivost: Da li birate podešavanja teme koja funkcionišu na svim šablonima stranica? Koliko je elegantan i efikasan interfejs za kreiranje sadržaja odabran za temu? Kako se rukuje oznakama zaglavlja i fontovima?
Jednostavnost i lakoća upotrebe: Kako su datoteke i kod organizovani i strukturirani? Da li kod prati najbolje prakse? Uopšte, ono što se traži je intencionalnost i modularnost.
Brzina stranice: Da li je tema optimizovana za brzo učitavanje na osnovu najboljih praksi.
Optimizacija pretraživača: Da li je tema prilagođena na osnovu optimizacije za pretraživače? Da li su meta oznake i oznake šeme uključene?
Iako su savremeni web pregledači dozvolili korisniku da neko vreme onemogući kolačiće trećih strana, Google-ovo saopštenje sugeriše da će Chrome...
HubSpot je nedavno najavio pokretanje CMS Hub Starter plana. Do sada su postojala dva plana: Profesionalni i Preduzetnički. Početni plan podstiče...
HubSpot nastoji da pronađe globalna rešenja za svoje klijente. HubSpot dobija mnogo povratnih informacija o skladištenju podataka od evropskih kupaca.