Google kupovina postala je sastavni deo miksa marketinga na mreži. Ali to ne znači da je funkcija važna samo za online prodavnice. Budući da stacionarna maloprodaja takođe može imati koristi od formata. Ovde pročitajte kako da podesite funkciju i koje vam opcije nakon toga ostaju otvorene.
Brzo podešavanje za dobre performanse: Kako funkcioniše Google kupovina?
Google kupovina je deo Google Ads sistema za oglašavanje. Za razliku od sistemskih usluga koje ste možda već upoznali, na Google kupovinu ne postavljate fiksne tekstualne ili slikovne oglase. Umesto toga, delite standardizovane podatke iz vaše online prodavnice sa Google -om. Pretraživač koristi ovo kao osnovu za oglase za proizvode, koji se sastoje od slike, cene, troškova isporuke i imena prodavca.
Na kraju, Google možete koristiti kao tržište u e-trgovini. Na ovaj način možete skrenuti pažnju na svoju ponudu čak i pre nego što korisnici posebno traže vašu prodavnicu. Ako je ubedljivo, korisnici slete na vašu veb lokaciju klikom na proizvod. Ovo zauzvrat rezultira većim brojem klikova, a idealno je i prodajom.
Izvor: Google Shopping
Podesite Google kupovinu
Da biste mogli da koristite Google kupovinu, morate da se prijavite u Merchant Center . Da biste to uradili, potrebni su vam Google nalog i Ads nalog, koji se oba mogu brzo postaviti. Zatim morate preduzeti još samo nekoliko koraka:
- Potvrdite i zatražite URL veb lokacije: Da biste mogli da koristite programe u Merchant Center -u, Google zahteva potvrdu vašeg URL -a . U osnovi to znači: dokazujete da ste vlasnik stranice, a zatim birate jednu od četiri opcije za povezivanje Googlea sa vašom veb stranicom tako da kasnije može koristiti podatke za reklamiranje proizvoda.
- Poveži sa Ads nalogom: U sledećem koraku Google povezuje Merchant Center sa vašim Ads nalogom. Tamo kasnije možete pregledati i procijeniti troškove, performanse i druge podatke vaše kampanje.
-
Prenesite podatke o proizvodu: Čim se Merchant Center i Ads nalog povežu sa vašom web lokacijom, možete da delite podatke o proizvodu i tako ih učinite dostupnim za Google kupovinu. To se radi putem glavnog i pod-izvora, koji primaju sve relevantne podatke o proizvodima. Morate u skladu s tim da kreirate i otpremite ove izvode. To izgleda tako sledi iz:
izvor: Google Merchant Center - Napravite oglasne kampanje: Nakon što napravite Feed-ove i otpremite ih, možete da kreirate oglasne kampanje u oglasima.
Koliko košta Google kupovina?
Postavljanje proizvoda na listu rezultata Google kupovine u početku vas ništa ne košta. Da bi se ovi proizvodi mogli pronaći, obično morate platiti - nakon cene po kliku - Princip : Postoje samo troškovi kada korisnici kliknu na vezu do internet prodavnice.
Možete odrediti koliko je visok ovaj iznos. Zato razmislite koliko vam vredi klik za određene pretrage. Što ste više ponudili, veće su šanse da vaša ponuda bude na istaknutom mestu u rezultatima pretrage. A to obično znači: tačno na vrhu.
Google oglasi za kupovinu: dodatne varijante
1. Oglasi lokalnog inventara (LIA)
2. Lokalni kataloški oglasi
3. Dodaci za lokacije partnera
4. Radnje kupovine
Optimizujte Google kupovinu: Evo kako
- Koristite smislene naslove.
- Koristite formate slika JPG, GIF, BMP, TIF ili PNG.
- Uverite se da su proizvodi ažurirani.
- Uverite se da se feed i URL proizvoda u osnovi podudaraju.
Šta je Google analitika i zašto je važna?
Google Analytics je besplatni servis kompanije Google koji pruža uvid u analitiku nekog sajta,...
Kako radi pretraživač?
SEO funkcioniše tako što optimizuje sadržaj web lokacije, sprovodi istraživanje ključnih reči i...
Oglašavanje: 10 trendova koji nas očekuju u 2021-oj
Oglašavanje na društvenim mrežama se stalno menja. Rastu nove ciljne grupe sa kojima se menja i...